-
-
Koszyk jest pustySuma Netto 0Suma Brutto 0
-
Regulamin hurtowni
Sprzedawca:
Wings Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Kolonia Żółtki 38a 16-070 Choroszcz
NIP 5423261087
Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym https://hurtowniawalizek.com prowadzony jest przez Wings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, kapitał zakładowy 235,4 tys. zł wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000928386, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Żółtki Kolonia 38A 16-070 Choroszcz, NIP 5423261087, REGON 365451702, adres poczty elektronicznej: wings@pmmgroup.pl, numer telefonu: 578 625 520 (dalej „Wings sp. z o.o.” lub „Sprzedawca”).
- Zasady współpracy
- Do współpracy zapraszamy wszystkie osoby prowadzące działalność gospodarczą które prowadzą w ramach działalności gospodarczej dalszą odsprzedaż zakupionego od nas towaru.
- Klient może w pełni korzystać z platformy hurtowni dopiero po założeniu konta klienta oraz po weryfikacji i akceptacji klienta przez Wings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością . Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy rejestracji konta Klienta na platformie hurtowni osobom prowadzącym działalność gospodarczą, które nie prowadzą w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej odsprzedaży zakupionego u Sprzedawcy asortymentu po przeprowadzeniu weryfikacji.
- Weryfikacja następuje, w szczególności na podstawie przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Krajowy Rejestr Sądowy.
- Przyznanie loginu i hasła dokonuje się na podstawie rejestracji, którą klient wykonuje samodzielnie w serwisie wypełniając formularz zamieszczony na stronie.
- Umowa z Klientem o korzystanie z platformy hurtowni zostaje zawarta w chwili zarejestrowania się Klienta na platformie oraz zaakceptowanie klienta przez Wings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Hasło do Konta Klienta oraz dane zawarte na platformie hurtowni, w szczególności ceny mają charakter poufny i nie mogą być udostępnione osobom trzecim.
- Wings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ma prawo odmówić przyznania dostępu Klientowi do pltformy hurtowni bez podania przyczyn.
- Klient może w każdej chwili zrezygnować z platformy hurtowni informując o tym Wings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Wings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz ilości towarów, do wycofania poszczególnych produktów z oferty, do przeprowadzania zmian i odwoływania akcji promocyjnych, do realizacji dużych zamówień w osobnych partiach.
III. Platforma hurtowni Wings
- Towary widoczne są dla wszystkich użytkowników. Ceny oraz dostępność widoczne są dopiero po rejestracji Klienta oraz weryfikacji przez platformę Hurtowni Wings.
- Wings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania i usuwania towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.
- Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza ofertę klienta, która wymaga akceptacji przez Wings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Klient nadto zamiast oferty może złożyć zapytanie ofertowe w odniesieniu do konkretnego produktu znajdującego się w ofercie Hurtowni.
- Podane ceny towarów są cenami netto (bez podatku VAT) i nie obejmują kosztów przesyłki. Koszt dostawy naliczany jest dodatkowo w koszyku klienta.
- Dostawa naliczana jest do każdego produktu osobno i jej koszt wynosi 20 zł brutto (z podatkiem VAT).
- Wings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zastrzega sobie prawo do zmiany ceny kosztów przesyłki w przypadku, gdy produkty zostaną spakowane w mniejszą ilość paczek.
- Zamówienie
- Klient składa zamówienie poprzez wybranie towarów w ramach platformy hurtowni lub telefonicznie upoważnionemu przedstawicielowi Wings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Klient składając zamówienie składa ofertę nabycia wybranych towarów po cenach określonych w zamówieniu oraz zobowiązuje się do odbioru towarów i zapłaty ceny.
- Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku sprzedaży niektórych towarów, których ilość jest ograniczona, realizacja zamówień uzależniona jest od dostępności zamówionych towarów i kolejności wpłynięcia zamówienia do Wings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Dostawa i płatność
- Wings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością umożliwia klientom następujące sposoby dostawy towaru: dostawa kurierska za pośrednictwem wybranego przewoźnika oraz odbiór osobisty w siedzibie firmy: Żółtki – Kolonia 38A, 16-070 Choroszcz.
- Po wydaniu towaru Klient powinien sprawdzić, czy towar nie posiada uszkodzeń oraz czy wydany towar jest zgodny z zamówieniem. W przypadku braku uszkodzeń lub innych zastrzeżeń osoba upoważniona potwierdza własnoręcznym podpisem odbiór towaru.
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a) Płatność za pobraniem.
- b) Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
- c) Płatności elektroniczne - w tym poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
d) Płatność kartą płatniczą.
- Reklamacje i gwarancja
- W przypadku stwierdzenia naruszenia paczki z towarem należy sporządzić protokół szkody w obecności Kuriera.
- Wszelkie wady towaru nie wynikające z winy firmy kurierskiej powinny być zgłaszane telefonicznie lub poprzez e-mail do Wings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Towary sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta.
VII. Dane osobowe
- Dokonując rejestracji w Platformie Hurtowni Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Wings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością danych osobowych przekazanych dla potrzeb Wings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jeżeli takie zostaną przekazane, w celu świadczenia usług objętych niniejszym Regulaminem.
- Klient Wings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ma prawo wglądu i poprawiania swoich danych w każdym czasie. Podanie danych jest dobrowolne.
VIII. Procedura rozpatrywania reklamacji hurtowych
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).
- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady produktu oraz uprawnień Klienta są określone poniżej.
- Z chwilą wydania przez Sprzedawcę produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dziennik Ustaw z roku 2014 pozycja 827 z późniejszymi zmianami), korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy. Producent (sprzedawca) w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie produktu powstałe od przyjęcia jej do przewozu, aż do jej wydania klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
- W razie przesłania produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika, Klient nie będący jednocześnie Konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Należy wówczas spisać protokół szkody w obecności kuriera.
- W przypadku, gdy po otrzymaniu zamówionego produktu Klient zauważy w nim jakiekolwiek wady ma prawo skorzystać z przysługujących mu uprawnień reklamacyjnych bezpośrednio u Sprzedawcy. Klienci dropshipping, w ciągu 14 dni mają obowiązek poinformować o wadach, ubytkach lub reklamacji ilościowej. Przy pozostałych zamówieniach, (stali klienci hurtowi) czas zgłoszeń wynosi 90 dni. Wiadomość należy kierować na e-mail: b2b@wingsbrand.com.
- Sprzedawca za wady produktu uprawniające Klienta do reklamacji uważa:
- uszkodzenia mechaniczne opakowań powstałe nie z winy przewoźnika, jednak ujawnione od razu po rozpakowaniu przesyłki,
- towar jest niezgodny z zamówieniem.
Klient zobowiązany jest dostarczyć wadliwy towar wraz z wypełnionym drukiem reklamacyjnym oraz z dowodem jego zakupu lub jego kopią na adres:
WINGS Sp. z o.o.
Kolonia Żółtki 38A
16-070 Choroszcz
(Koszt wysyłki reklamowanego towaru, ponosi Klient.)
Reklamacji nie podlegają:
- cechy fabryczne reklamowanego produktu
- towary, którym minął okres gwarancji producenta
- minęły 24 miesiące od daty zakupu potwierdzonej fakturą zakupu dokonanego w firmie WINGS
- uszkodzenia mechaniczne
- naturalne ślady zużycia produktu powstałe w trakcie jego eksploatacji
- uszkodzenia towarów powstałe w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia podczas transportu od klienta do Działu Reklamacji
- uszkodzenia spowodowane przez przewoźnika.
Reklamacje nie będą rozpatrywane jeśli:
- towar nie został zakupiony w firmie WINGS
- przesyłka nie zawiera formularza reklamacyjnego opisujące dokładną wadę towaru stwierdzono próby samodzielnej naprawy lub modyfikacji towaru
Nieodpowiedni kolor/rozmiar/model itp. zamówiony przez Kupującego
Jeżeli sprzedający w poprawny sposób zrealizuje zamówienie, a kupujący po doręczeniu przesyłki lub w trakcie jej drogi będzie chciał dokonać zmian w zamówieniu, Sprzedawca nie ponosi za to odpowiedzialności. Wówczas Kupujący ponosi koszty zwrotu towaru do naszej siedziby:
WINGS Sp. z o.o.
Kolonia Żółtki 38A
16-070 Choroszcz
- W celu uniknięcia wątpliwości postanowienia wskazane w niniejszej Części VIII Regulaminu dotyczą wyłącznie Przedsiębiorców i nie mają zastosowania względem Konsumentów.
- W przypadku wystąpienia wady Produktu WINGS może odpowiadać względem Przedsiębiorców na podstawie przepisów o rękojmi na podstawie art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego.
- W przypadku wystąpienia wady Produktu Przedsiębiorca może złożyć reklamację, na przykład pisemnie, na Adres Reklamacyjny, z dopiskiem „Reklamacja”. Jeżeli reklamacja dotyczy Produktu zwykle celowe jest jego dostarczenie do WINGS razem z żądaniem, w celu umożliwienia WINGS zbadania Produktu i ustosunkowania się do żądań.
- Sprzedający w ciągu 14 dni ma obowiązek poinformować klienta o decyzji rozpatrzenia reklamacji oraz kolejne 14 dni na wysłanie reklamowanego towaru do klienta.
- W odniesieniu do Przedsiębiorców, WINGS jest uprawniony do odstąpienia od Umowy lub jakiejkolwiek innej umowy zawartej w związku lub na podstawie Regulaminu, nie później niżeli w terminie 45 dni od chwili jej zawarcia. WINGS może odstąpić w takim wypadku bez obowiązku wskazywania przyczyn odstąpienia oraz bez możności dochodzenia przez Przedsiębiorcę jakichkolwiek roszczeń w stosunku do WINGS – w drodze przesłania takiemu Przedsiębiorcy oświadczenia o odstąpieniu (w dowolnej formie).
- WINGS nie ponosi odpowiedzialności z tytułu jakichkolwiek szkód oraz utraty zysków wobec Przedsiębiorcy, o ile powyższa szkoda nie została wyrządzona umyślnie przez WINGS.
- W sytuacji ustalenia, w stosunku do Przedsiębiorcy, odpowiedzialności WINGS (w tym jego pracowników, upoważnionych przedstawicieli, pełnomocników), odpowiedzialność taka, niezależnie od jej podstawy prawnej, podlega każdorazowo ograniczeniu do kwoty 1.500 (słownie: tysiąca pięciuset i 00/100) złotych względem pojedynczego roszczenia.
- Dla uniknięcia wątpliwości, postanowień ust. 1-16 powyżej nie stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy WINGS, a Przedsiębiorcą będą poddane sądowi powszechnemu właściwemu ze względu na siedzibę WINGS.
- Sklep zamknięty
Sklep tymczasowo niedostępny